"Szanowni Państwo!    

Poniższego maila kierujemy do Dyrekcji Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku.
Zgłosiliśmy się do KOR z naszą małoletnią córką z uwagi na uraz jaki doznała. Mimo tego, iż poczekalnia była wypełniona to zostaliśmy potraktowani w normalny, grzeczny i fachowy sposób co wg nas jest godne uwagi – zwłaszcza, że byliśmy nieco zdenerwowani sytuacją związaną z urazem naszej córki. Po wstępnym wywiadzie w momencie gdy przyszła nasza kolej zostaliśmy zaprowadzeni pod gabinet okulistyczny. W tym miejscu pragnę podkreślić, że była już późna pora wieczorna, a mimo to Pani doktor, która nas przyjęła była osobą bardzo aktywną, zaangażowaną i w pełni rozumiejącą powagę sytuacji. Pani doktor doskonale poradziła sobie ze zbadaniem naszej małoletniej córki. Byliśmy zaskoczeni, że córka pozwoliła jej na badanie bez większych protestów. Sama procedura wyglądała bardzo profesjonalnie – z resztą polecił nam Państwa placówkę inny lekarz okulista, który badał córkę i nie był w stanie jednoznacznie jej zdiagnozować. Pragniemy w tym miejscu gorąco podziękować Pani doktor za taką reakcję, podejście i sposób badania. Maila piszemy mając świadomość, że zwykle ludzie piszą tylko skargi nie do końca rozumiejąc jak ciężką pracą jest praca w KOR (nam wystarczyło kilka godzin i obserwacji poszczególnych przypadków by się o tym przekonać). Tym bardziej godna pochwały jest postawa Pani doktor i wszystkich osób w tym dniu dyżurujących. Dzięki takiej postawie służb ratowniczych rodzic może być spokojny o swoje dziecko. Pozdrawiamy i prosimy o informację zwrotną, że wiadomość została przekazana.

Wdzięczni rodzice."*

*Dane osobowe zawarte w podziękowaniu zostały zanonimizowane na podstawie Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922.)